fredag 21 december 2018

God-Jul

Önskar Er alla en riktigt God Jul och ett härligt lov. Vi ses igen den 8 januari klockan 8.10.
Enda läxan över jul är att bli klara tom kapitel 6 på engelska, sen är det vila och annat roligt.



Lina Fredriksson är idrottslärare som kommer att ha idrottsundervisningen på mellanstadiet, då Ove går i pension. Se nedan.

Hej!

Vårterminen 2019 kommer jag att undervisar i Idrott och Hälsa på mellanstadiet på Östra skolan. 
Från november månad har jag följt Owe under hans idrottslektioner. Mycket har varit positivt men vissa situationer i omklädningsrummet och på lektionerna gör mig orolig. Owe och jag har pratat med skolledningen men jag känner att jag också vill informera er om oron i klasserna. Jag ser fram emot nästa termin och hoppas ni samtalar med ert barn innan skolstarten. Låt ert barn berätta vad hen upplevt. Be hen tänka efter hur hen tycker att Idrott och Hälsa lektionerna ska vara för att fungera bra. Elever i den åldern brukar vara kloka och ha bra åsikter i vårdnadshavares sällskap. Hör gärna av er om ni får veta något  som ni tycker jag bör känna till. 

Ni är välkomna att besöka idrottslektionerna.

Med vänlig hälsning,

Lina Fredriksson

God jul & Gott nytt år